Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tanfolyam
A tanfolyamról
A képzésben résztvevő k ki tudják alakítani k az ügyfélközpontú szolgáltatói szemléletet, fejlődjön a személyes hozzáállása, tudja a hatékony ügyfélkezelést. Ismerje az ügyfélszolgálati viselkedési és kapcsolati kultúrát a vevő- és ügyfélkör nagyobb elégedettsége érdekében. Tudja a nehéz ügyfeleket kezelni, valamint segíteni a munkatársakat.
Engedélyszám: E-000526/2014/D030
# /- #ügyfélszolgálatikommunikációstréningtanfolyam #ügyfélszolgálatikommunikációstréningképzés #ügyfélszolgálatikommunikációstréningtanfolyamról #ügyfélszolgálatikommunikációstréningoktatás #ügyfélszolgálatikommunikációstréningvizsga
A tanfolyam előnyei:
Követelmények
- Iskolai végzettség: Betöltött tankötelezettség
Célközönség:
- Az Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tanfolyamot ajánljuk:
- Mindenki számára, az Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning képzés tanúsítvány megszerzése egy igazán jó lehetőség.